reklama

Beh do Choča, už desiaty ročník.

O behu do Choča som už písal viackrát, no ako sa hovorí, nikdy nevstúpiš dvakrát do tej istej rieky. Dokonca mám skúsenosť, že nikdy nestupíš dvakrát do toho istého h.....a.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Na Choči to často urobia medvede rovno naprostred chodníka. Ešte horšie sú kuny, tie si vyberú miesto rovno pred dverami. Tak sa teda vydávam starým spôsobom, o hodinu skôr, aby ma len tak rýchlo ostatní nedobehli.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Celá trať má dĺžku 6,5 km a tu by sa zdalo, že už mám za sebou vyše polovice, no časove je to sotva štvrtina. Ďalej sa ide totiž oveľa strmšie.

Obrázok blogu

Na Choči je už veľa suchých stromov, no našťastie tento starec ešte neuschol, zrejme má aj hrubú kôru a kôrovec sa mu len tak pod kožu nedostane.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Na Drapáči býva občerstvovacia stanica a pýtali sa ma, či vodu alebo jonťák. Povedal som, že borovičku a oni mi fakt dali. Tu je už iná úroveň služieb, ako dolu v doline.

Obrázok blogu

Kúsok za Drapáčom ma už predbieha prvý pretekár, Dlugoš z Polska. Vybehne hore za trištvrte hodinu, pritom na tabuli má jasne napísané, že sa má ísť tri hodiny. No ani sa mu nedivím, že sa tak ponáhľa, lebo autobus do Krakova ide už o pol druhej.

Obrázok blogu

Niektorí majú iný štýl, nebežia, ale kráčajú dlhými krokmi, ako v sedemmílových botaskách.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Behom chvíle prebehlo okolo mňa asi 40 chlapov a už beží aj prvá žena, Júlia, čo dobehla až z Moravy. Tá je hore za hodinu, aj nejakú minútku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Dokonca ma aj nejaké deti popredbiehali.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Tempo som ako tak udržal len s dvoma 72 ročnými pretekármi, keď Stano dobehol tesne pod dve hodiny.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Tesne pod kosodrevinou ma predbehne aj Jano, štýlom nordic walking a tak už posledný kúsok idem sám.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Na vrchole už bolo veselo a za mnou dobehli len traja ľudia. Prihlásených bolo 308 no 37 sa stratilo. Neviem, či reálne alebo len v počítači.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Jeden tam bol bosý a mal šťastie, že nestupil na tohto tvora.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Hlavným víťazom však bolo počasie a viditeľnosť bola až po Kriváň. Nemusím už hádam ani všetky kopce popisovať, lebo by bola z toho kniha hrubá ako Harry Potter.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Malá Fatra

Obrázok blogu

Veľká Fatra

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Roháče

Obrázok blogu

Kriváň

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Dolný a Vyšný Kubín

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Kubínska hoľa

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Osobitá

Obrázok blogu

Malý Bysterec

Obrázok blogu

Leštiny

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Rozsutec

Obrázok blogu

Veličná a Poruba

Obrázok blogu

Malá Fatra

Obrázok blogu

Liptovská Mara

Obrázok blogu

Mikuláš

Obrázok blogu

Skalky

Obrázok blogu

Stoh

Obrázok blogu

Vyšný Kubín

Obrázok blogu

Ďumbier

Obrázok blogu

Lúčky

Obrázok blogu

Kráľova hoľa

Obrázok blogu

Chopok

Obrázok blogu

Veľká Fatra

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Ružomberok

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Pahorec brvitý

Obrázok blogu

Horček Fatranský

Obrázok blogu
Obrázok blogu

50 min. na Drapáč, 35 min. pod Choč a Vyšný Kubín za 2 hod. Celkom slušný čas, ale bohužiaľ len nadol. Niekedy možno usporiadajú preteky „Beh z Choča“ a to už sa môžem aj zaregistrovať.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Niekde stromov niet, niekde ešte sú.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Rozdávanie medajlí som už nestihol a tak po jednom pive idem domov. Pohár mi museli požičať, lebo plastové už zakázali.

Obrázok blogu
Milan Removčík

Milan Removčík

Bloger 
  • Počet článkov:  170
  •  | 
  • Páči sa:  263x

Amatérsky fotograf Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu